frigolitkrig.

maha, jag sitter och äter äpple, vilket jag inte borde eftersom att jag är allergisk, (a)
men jag får skylla mig själv helt enkelt!

skolan var väl okej, fett seg förmiddag bara, engelska,svenska&matte.
och vi ska tydligen ha två prov nästa vecka! gaaah, jag hinner inte det. :(
men min fina pojke som är mvg-barn skulle hjälpa mig ;dd haha. (a)
efter skolan satt jag i bilden med adam och några fler.
jag la frigolit i hans nacke !:D jag vet att han älskar mig mest ^^,
sen tog jag,adam,adam&matte bussen in till resecentrum, dom skulle till överby & jag hem.
treeevlans med sällskap iaf :).  niärbra. <3
hanna ringde nyss och fråga om vi skulle hitta på något, så jag ska hem till henne när jag pluggat klart spanskan.
det blir mys. älskar min hannii mest.
skulle ju egentligen träffat caroline idag, men så blev det inte :( hon hade läxor och grejer. blubb.
jag som saknar henne sjukt mycket. menmen, en annan dag fåre bli.
nu ska jag försöka lära mig spanskaskiten iaf.
ppuuusshej.
jag älskar min pojke mest.  <3

gaaammmalbild. men som sandra säger så blir det roligare med bilder :DD.

Kommentarer
Postat av: sandralidholm :)

ssåååå sant sötnos!:D

2010-01-28 @ 18:30:38
URL: http://sandralidholm.blogg.se/
Postat av: caroline.

läxor gillar vi inte, och speciellt inte prov, blubbb påt :(

måndag sötnos? <3

2010-01-28 @ 20:13:03
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/
Postat av: Aggeoa ♥

Sött! :D<3

2010-01-29 @ 08:18:04
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback