bbbrrrrrr.

gah, får panik.
det går inte att lägga in bilderna på bloggen!
ni får vänta en dag till, ska försöka igen imorgon. 

dagen har vart superbra, åkte hem till batte ungefär vid 11.00.
vi typ satt och pratade och busade hela tiden.
han är tönt & mupp men ändå väldans bra.
vid 14.00 kom pappa och hämta mig och vi åkte till farmor med hela familjen och åt mat.
supergott vareeee.
&efter det träning.
riktigt seg i benen och som ett plus har vi ju alltid core på söndagar, men det var bara att kämpa på.
men det är grymt kul oxå ! :)

nu ska jag kika på teve, dricka te och äta macka.
imorgon äre skola som jag inte alls är pepp på.
men vad har man för val? -.-
kommer iaf få träffa allihopa igen, det gillar vi! :D

godnatt sötnosar.



btw, ni har väl sett att det börjar hända lite här på bloggen?
erika håller på att fixa lite åt mig, tycker headern blev super!
och jag gillar det andra oxå. :D
jag vet inte om hon är klar än, alltid så spännande att se vad hon hittar på.
hihi.  vad tycker ni? :))

Kommentarer
Postat av: Malliiiiin :))

jäääättesnyygt :DD <3333

2010-01-10 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback