120110

hheejjsvejjs.

har haft en fulltuppheladagen dag och har därför inte hunnit bloggga.
men nu så (y)
kom precis hem efter en läskigt dålig träning för min del, allt gick bara åt skogen.
menmen, kör igen på fredag!
skolan var helt okej, men fan vad sur jag belv på matte, haha den lilla tönten.
vi satt i klassrummet, jag och typ 1/3;e del av klassen, jag satt och var helt inne i min dator så hörde jag plötsligt att det blev helt tyst, och när jag tittar upp sitter alla och glor på mig,och efter ett tag börjar dom gapskratta allihop, antagligen pågrund av mitt ansiktuttryck, HAHA. (a)
matte hade tydligen skickat runt en lapp som det stod, " alla glor på fanny, skicka vidare! " på -.-
haha,fett pinsamt :D men ahja, jag överlevde.
efter skolan åkte jag hem och gjorde pannkakooor, rosa (a) haha, karamellfärg är super!
sen klockan 17.30 blev det som sagt träning.
nu ska jag duscha och äta maccccka.

pussspåer.   :*

Kommentarer
Postat av: ssadddddddddddddddddddddasdsdads

lllooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllll

2010-01-13 @ 09:50:48
Postat av: Matte ;*

hahahaha FETT EGD FANNII LILLA

2010-01-13 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback