torsdag&fredag.

SPORTLOV!
- om någon vill träffas så äre bara att ringa eller smsaaa !:DD
___________________________________________________________________

hahah,sluta läsa redan nu om ni har bråttom,för det lär bli ett långt inlägg :DD.

torsdag;
skolan som vanligt, skrev uppsats på engelskan och ja, det gick nog helt okej iaf.
när vi slutat stannade jag kvar på skolan till typ 17.00 med adam,matte,emelie&malin ^^
haha. ingen av oss hade bråttom hem eller skulle göra något så vi roade oss på skolan istället.
+att det var mattepojkens sista dag på frida, han byter ju till torpa efter lovet.
fett tråkigt, jag kommer sakna pojken, för han är bäst. ahja,han har lovat att smsa&så. :)<3
när jag slutligen kom hem skulle jag baka chokladmuffins till konfan,&eftersom att vi är typ 10 personer så tänkte jag att men då gör jag dubbel sats! men gissa vad? -det slutade med att det blev typ 50 muffinsar.
jag tror jag råkade göra trippelt, HAHA (aa) men dom blev supergoda!
efter konfan gick jag bort till malin , eftersom att jag skulle sova där med emelie oxxå.
vi flummade som alltid och målade på paint, eller emelie&malin gjorde.  ^^
älskar er mest tjejer. <333
vi somnade ganska tidigt faktiskt, typ 00.00.

fredag;
vi vaknade vid 13.30 ((a)) och var ändå ganska trötta ;d
men vi var snabba upp eftersom att vi var så hungriga,
hahahah, jag tror aldrig jag har ätit så mycket frukost i hela mitt liv ^^
mätta blev vi iaf !:DD
sen kikade vi på tv & gjorde uppgifterna som vi hade fått från skolan.
hemstudiedag (y)
pappa kom och hämta mig vid 15.00 tror jag.
när jag kom hem satt jag vid datorn en stund och sen var det träääning.
& det gick faktiskt riktigt bra! pelle är världens bästa tränare.
och när jag kom hem åt jag mat och kika på tv med syster & pappa.
ochjjaaa, nu sitter jag vid datorn och snackar med min fina pojke som jag älskar mest.

puss på den som orkade läsa allllt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback