ett + för eniro.

tjoosan.
gårkvällen kan sammanfattas såhär,
* emelie
* mycket skratt
* telefonsamtal
* happy aquarium
* ute och gå mitt i natten med malin

HAHA,jag älskar dig mest sötnos. 
&malin hjärtat oxå,
kommer ett inlägg om henne sen,hon fyller ju år idag,hihi!

i morse vaknade vi runt 11.00 tror jag. 
vi prata en stund sen kom malin och vi busa lite.
mamma hämtade mig vid 13.00. 
nu ska jag & mamma åka till hemmakväll och hyra film.
sen blire träning, om jag orkar, för jag är typ halvt död efter helgen.

jag saknar min pojke. <3
puss!
 


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

HAHAHA, eniro :D fan va bra det gick... eller inte :)

dagen/kvällen/natten var super :))

jag älskar dig mest min bästavän <33333333333333333

2010-02-07 @ 15:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback