fråga - svar



jo, visst kan jag göra det! :D

Vi har "känt" varandra i över nästan över två år tror jag.. men det var först i somras som vi började chatta på msn, skriva på facebook till varandra och ja, ni vet den biten :)
sen bestämde vi att vi skulle träffas, och det gjorde vi.
allt kändes verkligen jättebra, båda kände så tror jag och vi fortsatte skriva en hel del till varandra osv.
Och ja, vi bestämde att vi skulle fortsätta träffas och sen till slut så slutade det med att vi insåg båda två att det kändes helt rätt. Så vi satsade på ett förhållande och jag ångrar det inte för en sekund.
Han är verkligen det bästa jag har och jag kan inte föreställa mig ett liv utan honom för tillfället.
Han får mig på bra humör när jag mår dåligt, stöttar mig och är helt enkelt en underbar pojkvän.
Han har bara förändrat mitt liv till det bättre och jag mår så bra i hans närhet. Men dock finns det ju så kallade "vänner" som alltid har åsikter att komma med och dom är inte alltid positiva. Så på det sättet har det vart negativt men Ahmed som person har bara förändrat mitt liv till det bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback