långt. igen. förlåt.

hej på er.
som sagt sjuukt kass uppdatering.
men så blir det ibland när man har fullt upp!
min dag har verkligen vart så fantastisk bra.
tåg,shopping,donken,shopping,promenad.
"a: fan asså, jag har nästan bränt upp 700 spänn!
f: jag med!
a: jag med!!"

asså ni hör ju, han är ju lagom dum. hahaha.
axel niklasson,du är som brodern som jag aldrig fick.
jag älskar dig grabbeeen.
(och nej, han är bara min allra bästa vän för er som tror ngt annat!!)

vi kom hem igen till vbg runt 19.45 tror jag.
då åkte jag direkt in till stan & mötte emelie,malin,markus,fredrik&lund.
vi drog vidare till sanden & åkte läskig karusell. fast kul ändå.
sen vidare till min kompis där en massa andra var.
GRYM KVÄLL! :) tack allihoooopa.
nä nu ska jag & emelie sova.
puuuussspååer

Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar dig.

och tack!

<3

2010-08-05 @ 02:04:27
URL: http://linaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback