EN VÄLDANS MASSA TEXT :D

hej på er busungar.
borde verkligen inte vara uppe fortfarande eftersom att jag ska iväg till götet imorgon, tidigt.
men jag snackade med axel ryden & jacob berg hela kvällen i tfn.. kan ju vara därför.

iaf så gick träningen ganska bra, vi var bara 4 personer & i slutet 3 vilket gjorde att det blev sjukt jobbigt.
men roligt vare att få köra på tumblingen igen!
sen snabbt hem och fixa sig och dra ner till stan där jag mötte batte, emelie&malin.
vi köpte godis och drog vidare hem till mig o kolla på tv och snacka.
jag har så yyyber-bra vänner.
när jag sen var påväg hem efter att ha sagt hejdå mötte jag bästa calle holmgren som följde med mig hem.
senare kom även jacob&axel förbi och sa hej. treeevlans.
calle stannade kvar till typ halv 2.
vi satt & snackade om allt och kika lite på tv och hade allmänt jätte mysigt.
vi ringde även och gratta finaste viola som fyller 16 år idag. jag älskar så mycket tjejen.
tack calle för att du rädda min sega kväll. du är bäst, de vet duuu.

&imorgon drar jag som sagt till götet med bästa axel niklasson.
på kvällen blire även vänersborgs-festivalen = sanden.
därför blir det dålig uppdatering imorgon.
kysss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback