sött

det där med träningen och flytta redskapen över till a-hallen gick toppen.
fett taggad nu! hihi.
så imorgon då jäklar ska vi köra! =DD

kvällen spenderades hemma i soffan med min mamma&pappa.
rätt gött ändååå :).
förutom runt halv 10 då hanniibannii bästa kom hem till mig.
jag älskar dig mest av allt bästavän.
du är helt enkelt bäst av alla. ♡

men nu ska jag sova, det blir en lång dag imorgon.
och för er som inte vet så är uppvisningen mellan 11.00 - 13.30.
GODNATT

'

shit, det är ju ett mirakel att man kan vara så söta -.- HAHA iaf moi.

"Jag älskar dig Fanny, jag kommer alltid finnas där för dig i alla lägen för alltid, du är min tvillingsjäl och andra halva, det finns ingen bättre än du, jag har ingen bättre bästa vän än du och jag kommer nog aldrig få det heller och det hoppas jag inte jag får, vi för alltid (L)
du är den som betyder mest för mig och det vill jag att du ska veta. <33333333 "

- hanna wetterling, tre ord;
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback