in my head.

shhuuuuue
sitter i mitt rum med dunkande musik.
har vart i kyrkan hela förmiddagen, repetition inför imorgon.
jag och malm lyckas alltid så bra med allt, vi ska lixom komma cyklandes in och han är kass på att cykla så han kör in i alla stolar och bänkar hela tiden, hahaha fyfan vad jag skrattar =D
vi lyckades även cykla iväg med emmas cykel... och ja.. det slutade inte bra!
men fyfan vad bäst pojken är ! =DD
det enda jag är nervös är över sången, men ja, det löser sig troligtvis. för imorgon är ju jonny med oxå, haha! ;dd
nu ska jag gå ner och baka kladdkaka.  puuss.




lund,här är en av bilderna. säg till om du vill att jag ska skicka dom.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Oj, vilken fin bild på jonatan! :)

2010-04-24 @ 17:59:03
URL: http://ppaulinenilsson.blogg.se/
Postat av: caroline

vem äre på första bilden? :)

jag.saknar.dig.cheyen.

2010-04-25 @ 00:54:42
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback