Hey, Soul Sister

TJJJAABBBAAA
jag bloggade inte mycket igår, för att jag inte hade internet på malins dator som jag av misstag fick med mig hem istället för min egen, haha (a)
vi hade lagt min & hennes dator i mitt skåp och sen blandade vi ihop dom när vi drog hem. ahja! =DD
idag har vi "operation 100-lappen", tror jag det heter? (a)
man ska vara hemma och göra saker för att få ihop 100 kr :).
jag har diskat, städat & nu ska jag baka bröd till konfirmationeeen .
bild kommer senare, hahha förvänta er inget säger jag bara! =DD
puss

emelie,malin,hanna,pauline,sarah<3.
sötbild.



Kommentarer
Postat av: hanna karhu

haha, du tar alla låtar, älskar denna :O :D

2010-04-13 @ 14:59:26
URL: http://hannakarhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback