fetagreta.

jag glömde skriva att jag inte skulle blogga på hela dagen igår. men ahja ;d
iaf så sov jag ju hos malman inatt, bästbästbäst.
igårkväll kom även emelooj över och vi flumma som vanligt & kika på teve.
krya på dig oxxxå gumman.
när emelie gått hem gick jag och malin in på skype och snackade med krille&malm typ hela kvällen.
trevliga poojjkar det :).
vi somnade typ runt 02.00 tror jag.
i morse gick vi upp halv 12, åt frukost och så cyklade malin med mig där bak till stalllet.
vi va där hela dagen, och gissa vad? JO, jag, fanny nilsson, red på en häst!
hahahaha, måste sett förjävligt ut men ändå! =DD jag är rätt nöjd med mig själv haha (a)
om ni inte visste så är jag jätterädd för hästar, även om jag ridit förr.  huhuuh
vi kom hem från stallet runt 18.00, då åt vi mat och kolla på teve, sen kom mamma och hämtade mig.
så nu är jag hemma igeeen och ska typ duscha&slänga mig på soffan.
bilder på konfaklänningen & det andra jag köpte lägger jag in snart :)
hoppas ni haft en braaa dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback