brännboll !

shuuuuuuuuuue !
kom nyss hme från skolan, dagen började med engelska & efter det svenska.
sen halv 11 åkte jag med mamma till näl där jag röntgade ryggen, vi åt även där.
det gick bra, får svar om 1-2 veckor tror jag hon sa.  :)
påvägen hem släppte mamma av mig vid a-hallen där jag mötte axel,
han följde mig tillbaka till skolan, det var skönt att få prata med honom. MIN VÄN är mucho bra. <3
efter matrasten hade vi ngn ungdomsblaablabla och sen drog vi ut och spelade brännboll,
ah, inte alla då men jag,emelie&jenny och massa killar, hhähäh :D resten av klassen gick promenad.
jag & emelie ägde iaf alla, ohyes! HAHA, nej kanske inte men ändå, vi är grymma (y)
sen typ 15 min matte på slutet. sen skjutsade jag och batte krille&calle till amigo, trevliga pojkar! =DD
och sen raka vägen hem igen. så nu är jag hemma och har precis ätit.
ska sätta mig och läsa en stund och senare blir det konfa, malmish är bäst.
pussspåeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback