ankdammen..

hihi kul att några av er tyckte att jag skulle fortsätta blogga,så ja.
jag fortsätter väl ändå, men kommer nog inte kunna uppdatera lika ofta :)).

dagen/eftermiddagen har vart bäst, tog bussen till vargön där jag mötte malmish,
vi gick ganska snabbt till kyrkan eftersom att vi var sena, och när vi väl kommer fram så är det bara vi i våran grupp som är där + ledare. kul. haha. vi körde iaf igenom allt lite oseriöst en gång och valde låt. :)
sen slutade vi efter typ 45 min. väntade på min pappa efteråt i typ 15 min och malmish gjorde mig sällskap.
du är bäst stora mannen ! :)<3

hoppas ni haft en braaao dag allihopa.
nu är klockan 22.19 och fannyy ska sova.
godnatt! (L)


lillasyster<3.


Kommentarer
Postat av: Inger

Hon är vacker! Fin bild.

2010-04-16 @ 10:53:04
Postat av: filippa

storasyster<3

tre ord...

JAG ÄLSKAR DIG

2010-04-16 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback