vi är en.

chhhaaaa.
kom nyss innanför dörren, har vart på konfa i två timmar.
mycccket kul!, eftersom att min grupp är bäst. :D
och förlåt om inte jag kan uttala profetior? HAHAHAH.
shit vad vi skratta. ^^,
ahja, nu ska jag göra so läxan, känner verkligen att jag har lust med det nu -.-
sen dricka te & äta macka.
efter det ska jag sova, för jag är gaaanska trött.
hoppas ni har haft en bra dag allihopa.
&just nu äre dom här låtarna som jag dunkar, mest för att jag älskar lejonkungen,njuuut! :DD



Kommentarer
Postat av: pauliiiiine :D

jag älskar lejonkugen, tihihi.

SNART ÄR DET JAAAAAAAAAG SOM ÄR KUNG ! :d

taha, jag älskar dig syster :D

<3<3<3

2009-11-27 @ 16:26:38
Postat av: nikkee

gör du nåt annat än läxor? :s

<3

2009-11-27 @ 16:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback