nisseflickorna!

malin syster gick precis hem från mig,
vi har haft en übermysig kväll,hihi.
bilder har vi tagit en heeel del, så därför kommer det inom kort in en massa bilder på bloggen :DD.
vi träffade Markus, Benjamin & Malins bror oxå, hahhaha.
& min så kallade "vita duk" är ett lakan, HAHAHAH.
markus var ju något avundsjuk när malin sa att jag hade en vit bakgrund/duk.
men det var ju bara ett lakan vi hade , (aa'
han har också sagt att han ska redigera våra bilder, wihu!
tummen upp på det eftersom att han är så bra på sååånt. :)
malihjärtat,
du och jag hand i hand livet ut.
jag vet att tillsammans är vi oslagbara.
jag älskar dig!

&som en grej över allt annat saknar jag min bästa sandra.
fattar inte varför det aldrig blir av att vi träffas.
men vi båda har mycket med allt just nu tror jag..
men ah,det suger hårt.
men glöm inte att du är en av dom bästa sötan.  <3

Kommentarer
Postat av: sandralidholm :)

jag saknar dig sjukt mycket bästa(L)

ily.

2009-12-01 @ 20:46:43
URL: http://sandralidholm.blogg.se/
Postat av: Malin

NAWW gumman du och jag livet ut!<33



Dagen var toppen! underbara bilder! ÄLSKAR DEJ SJUKT MKT LILLASYSTER!!<333

2009-12-03 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback