jag tror att aldrig mått så illa som jag gjorde då.

ahapp, var i skolan i 1&en halv timme.
kom som vanligt till skolan och gick och hängde av mig grejerna,
sen gick jag bort till skolsyster Ingela som skulle ta influnesasprutan på mig,
påvägen mötte jag finaste sarah som ville följa med mig, &det fick hon såklart.
Allt gick bra tills jag kom ut från själva rummet, då bara kände jag hur hela huvudet började snurra runt,
jag tappa balansen & kunde inte andas. allt bara försvann ur synen.
sarah fattade ingenting, jag försökte prata med henne men det kom inget ljud ur mig.
jag var helt tom i hela kroppen.
precis när jag höll på att ramla kom en lärare förbi och drog med mig in till Ingelas "säng".
Slängde upp mina ben på ett par kuddar och sen hämtade Kortison som jag fick dricka.
efter ett tag vaknade jag upp helt och mådde bättre, förutom att jag hade en dundrande huvudvärk +
att hela kroppen skakade. Sarah satt bredvid mig med och jag tog hennes hand.
tur att hon finns den tjejen, skulle aldrig klarat mig utan henne. <3
läraren&Ingela sa att det skulle bli bättre snart och att jag nog skulle åka hem.
så de ringde min mamma så att hon fick komma och hämta mig.
så nu sitter jag här hemma med zack i famnen.
känner redan nu att det är början på en bra dag. ohyes.
sarah westerlind, en av världens mest bästa tjejer.
finns ingen som är så underbar och otrolig som du.
jag älskar dig, av hela mitt hjärta.



Kommentarer
Postat av: linnea

jag lider med dig gumman!

krya på dig. <333

2009-11-25 @ 12:30:02
URL: http://linneaes.devote.se
Postat av: Erika

men hjärtat då! krya älskling!

<33

2009-11-25 @ 13:01:28
Postat av: Maaliiiin

Åh gumman! Hoppas du mår bättre nu :(

Att du mådde så dåligt. Stackare.

Du måste smsa eller ringa och säga hur du mår sen! LOVA!



Älskar dej sjukt mycket <3

2009-11-25 @ 13:08:54
Postat av: S O F I A

FANNY!! Svimma är det värsta och sprutor ligger inte långt efter det! Krya på dig Fanny så ses vi väl snart i skolan antar jag :)

KRAAAM <3

2009-11-25 @ 14:03:26
URL: http://prickenoverit.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG SA JU ATT DU SKULLE BLI SJUK :(

NU MÅÅÅÅÅSTE DU HINNA BLI FRISK TILLS PÅ FREDAG!

- krya på dig hjärtat,

älskar dig <3

2009-11-25 @ 14:59:41
Postat av: Erixxxon:)

Fanny.. tycker synd om dig, du får krya på dig.

Hoppas du blir bättre för jag vill se dig i morgon(A) Pusspådig <33

2009-11-25 @ 17:23:28
Postat av: agge

Stackare! Har aldrig svimmat på riktigt själv, men höll på att göra det. Det är as läskigt när det bara svartnar för ögonen och man inte vet var man är.

Krya på dig, så ses vi förhoppningsvis imorrrn =)<33

2009-11-25 @ 19:37:58
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: SarahWesterlind

Älskar dej fanny otroligt mycket skulle aldrig lämnat dej även om dom hade sagt att jag var tvungen ((: <3333

du betyder hur mycket som helst älskling <33333

2009-11-26 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback