dagens outfit.

yees,såhär ser jag ut idag :)) ;



vanliga svarta leggings.
svart linne från Gina Tricot och ett annat vitt linne över det svarta, också från Gina.
en röd jättegó sjal från Vero Moda.
&armband från JC.

kom hem från skolan för inte så länge sedan, efter lunch har jag suttit och skrviti uppsatts i två timmar,
det blev 1500 ord. riktigt nöjd faktiskt! :)
nu är jag nyfiken på betyget. hoppas på VG. men vi får se hur det går. ☺
ska snart sätta mig och göra SO läxan & senare packa inför helgen.
19.00 blir det konfa oxå, :D


Kommentarer
Postat av: jonatan L

de spelar ingen roll hur många ord du sktiver, du kan skriva 500 och få MVG! jag skrev 987 men de spelar ingen roll

2009-11-26 @ 16:27:15
Postat av: Simon

Vad händer i helgen då?

2009-11-26 @ 21:17:14
Postat av: fannii

Simon:

tääääävling !

2009-11-26 @ 21:28:01
URL: http://fannypetrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback