Avklarad dag på Interflora.


dagens klädeer;
vitt linne från Gina Tricot, svarta leggings från JC och en skjorta jag fick i födelsedagspresent av hannii&paliin. :)


hemma igen nurå, det har verkligen vart superkul på Interflora! jag fick göra buketter, snitta och fixa iordning blommor, bära olika saker, slå in i papper & göra egna kransar med massor av pynt.
låter kanske inte kul men det var det! :))
lunchade med mamma halv tolv oxå som jag sa, vi åt ugnspannkaka på folket hus,mumsmums.
hämtade även ut mitt ID-kort på banken på lunchen, cepefult men haha, jaja :D
& gissa vem jag träffade på på vägen hem?
jo,för jag träffade minsann Axiiil! :DD
han är bra den pojken. mucho bra.
senare ska jag fota malin tror jag? , det ska bli grymt kul iaf!
efter det ska jag rensa min garderob och gå ut med världens finaste hund, zaaack. (L)

http://www.youtube.com/watch?v=vjLyR5HqPwo  - lyssna säger jag bara.


loooove,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback