hanna skriver.

hej.
dags för uppdatering igen :)
Ännu en gång så är det Hanna som skriver så det blir ett meningslöst inlägg.
Idag är det den 27 december och det betyder att det är elvaa dagar kvar tills fanniiibanniiii kommer hem !:)
Längtar sjukt mycket.
Hon ringde mig på julafton då var klockan tio i tolv här hemma på f.m och hos fannii hade solen precis gått ner.
Och om jag hörde rätt så hade hon fått magsjuka ? :(
tror hon sa det..
aja , hon får ta och krya på sig och ha det bra den sista veeckan :)
Hon ska ringa miig först av alla när hon kommer hem , det har hon lovat , hahah (yy'
men puss hej leverpastej !:)
(om ni har tråkigt kan ni gå in här --> http://allkindsofluck.blogg.se , haahaha ;) )

Kommentarer
Postat av: adaaam :)

Hon ska ringa mig först:DD

2009-12-27 @ 19:29:38
Postat av: hanna

nejnejnej adam , hon har lovat mig , så det så ;D

2010-01-03 @ 21:00:23
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback