gnu!

sitter i skolan med gnurra,malin,millan&erik.
det är nnice.
jag&malin ska fixa klart SO läxan sen är vi klara med alla tror jag,göött. :)
asgó dag i skolan idag, inga lektioner typ förutom nu och spanskan. det gillar vi (y'
ps. min stortå är lite stor :O GUSTAV harrekomenderat att kapa den. hmm. han  e en goo gubbe (Y)
huhu,det var han själv som skrev det ;d

jag är fortfarande depp men det är iaf bättre för jag orkar inte bry mig.
jag vill bara att adam ska snacka med mig.. för han verkar sur.
&det är det sista jag vill att han ska vara på mig just nu..

imorgon blire thailand, bäääst! :DDD



puusss. <3

Kommentarer
Postat av: Simon

Amen du, det ordnar sig, finns alltid här! <33

2009-12-11 @ 13:50:03
Postat av: gustav

står det gnurra ? -.-'''

2009-12-11 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback