ett ord, GRYMT!

åhh, sitter och lyssnar på julmusik, känns som ett litet måste nu innan jag åker.
ooaah,inte långt kvar nu.
7 dagar sen är jag i paradiset och ligger på stranden och solar med en bra bok i händerna.
u n d e r b a r t.

jag måste bara säga att gårkvällen var helt amazing.
när jag är ute och går med zack så ringer hanna på mobilen och frågar om jag vill följa med och kolla på idol i göteborg!
Oskar (hanniis bror) hade blivit sjuk och då undrade hon i sista minut om jag ville åka med :DD.
hon sa även att dom skulle åka om 10-15 minuter, självklart ville jag följa med, så jag sprang som en dåre hem.
fixade mig lite snabbt, tog fram pengar till mat och sen sprang ut till gatan där dom stod och väntade med bilen.
då blev till att åka till göteborg. och på vägen hämtade vi även upp mats barn, nicenice.
dom var trevliga, även om vi inte prata speciellt mkt med dom, haha (a)
iaf, när vi kom ner var det fullt med folk & bilar så det tog en stund att hitta en parkering,men det löste sig tillslut!
sen gick vi och åt pizza och sen bort till Scandinavium.
och när vi satt där på våra platser med kameran i högsta hugg så började dom sända live och hela scandinavium exploderade av skrik,rop & applåder.
& herregud vilken stämning det var, så jäkla grymt!
hade världens bästa kväll. verkligen suuuuper. &erik är bbbäst.
kommer in bilder på bloggen snart, jag lovar. :))

förlåt adam, men som malin sa hihi, en sån här chans får man inte ofta.
men vi träffas imorgon istället, okej?

puusss!

Kommentarer
Postat av: hanniiiii (hhhhh'

fanniibannii , vad du ljuger :o

jag sa att vi skulle komma snart inte om 10-15 min och du sprang inte ut till bilen jag fick komma in och hämta dig :oooooooooo

<333333333333333333333

2009-12-05 @ 16:30:59
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/
Postat av: agge

Äh! Vad avundsjuk man blir!!

Fast jag hade nog dött i stolen när Tove åkte ut. Usch, fy och blä! Hon och Erik skulle ju till final! =((

Hoppas att du hade det kul i alla fall =D<3

2009-12-06 @ 10:44:36
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: fannii

agge;

hihi,det var helt otroligt kul! :DD

jjaaa, kalle (calle?) suger! :((

det hade jag verkligen! :D<3

2009-12-06 @ 11:04:32
URL: http://fannypetrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback