Erika gästbloggar.. (igen)


(bara för att piffa upp inlägget liksom langar jag en bild som sejla har tagit höhö)

Meningslöst inlägg här med Hanna! Jasså är det bara 11 dar kvar innan Fanny kommer hem? yei. Hon är inte den enda personen som är sjuk i thailand. Min kusin, som är jämngammal som mig. (bara att jag är 1 månad äldre maha!) Är i thailand med sin pappa och hans fru. Och guess what? Så måste hon operera bort blindtarmen akut. Fortsomfan alltså, hon har flygit i helikopter mm. för att komma till sjukhuset i tid för operationen. Fick för några timmar sedan ett sms från min moster ang. min kusin. Operationen gick fine, men fan vad orolig jag var! Öhö, I love my cousin. Äh, iallfall hoppas Fanny frisknar till! Ja, nu babblar jag ju om mitt/min kusins liv. Haha, fail. Men anyway, sitter och kollar på ett dvärgprogram. Ganska intressant! (not) Men dom va söta och jag slumrar till när som helst.

HOPPAS NU FANNY ATT DU INTE GJORT NÅGOT DU INTE FICK PÅ MIN: INTE-GÖRA-LISTA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback