andra advent.

hahaha, vi hade världens bästa kväll igår, jag ska lägga upp ett inlägg senare men det dampar så ni får kika in senare igen och kika :DD ni kommer inte ångra er! ^^,  vi är bäääst.

jag och hannii gick upp vid 09.00 eftersom att jag skulle på gudstjänst, men senare får jag sms från olika personer som säger att det inte är gudstjänst så dåå gick vi och kika på tv istället, &jag sitter även med datorn i knät (a)
paliin har oxå kommit upp förresten , hihih.
vi är så söta på morgonen ;d
snart ska vi nog äta frukost och så.
puss!

&vad säger man, glad andra advent? trevlig andra advent? haha, ahja ha en bra dag iaf! :)

http://farm1.static.flickr.com/143/318689046_f8dab52944_m.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback